Sperma jako element diety


W czasach liczenia kalorii i węglowodanów wymaga się opatrywaniem etykietami wszystkich produktów spożywczych, każdy chce dokładnie wiedzieć co jest w jego jedzeniu. I oczywiście, przy połykaniu spermy jest tak samo. Niestety, trudno znaleźć dokładne dane o nasieniu, ale oto kilka informacji, które pomogą ci ustalić jak sperma mieści się w twoim sposobie odżywiania się.

Co jest w nasieniu?

Oczywiście nasienie zawiera plemniki ale to tylko mały procent ejakulatu. Sperma to w 90% płyn nasienny, który jest złożony z kilkunastu chemicznych komponentów. Nasienie to głównie woda, ale zawiera ślady prawie każdego składnika odżywczego jakiego ludzkie ciało używa. Zawiera często potrzebne składniki takie jak potas, magnez czy selen. Typowy ejakulat zawiera 150mg protein, 11mg węglowodanów, 6mg tłuszczu, 3 mg cholesterolu. 7% zalecanego dziennego spożycia potasu, 3% zalecanego dziennego spożycia miedzi i cynku. Podczas metabolizmu, proteiny dają 4 kcal/g, węglowodany także 4 kcal/g, tłuszcz 9kcal/g. Stąd wartość energetyczna ilości typowego wytrysku to 0,7 kcal (2,9 kJ). Podstawą nasienia jest fruktoza (cukier) i białka, oraz wiele innych pierwiastków i substancji śladowych. Oto lista składników przypadkowego nasienia:

Czy połykanie spermy jest zdrowe?

Zdrowe nasienie (czyli sperma wydana przez dobrze odżywionego, zdrowego mężczyznę) faktycznie może być nie tylko zdrowa do jedzenia, ale i bardzo korzystna dla ciebie. Nasienie, podstawa spermy, jest odżywczo bogatą zupą. Nasienie jest źródłem bardzo zagęszczonego, wysokogatunkowego białka. W sensie żywieniowym to jest porównywalne z jajkami albo żelatyną.

Oprócz białka, nasienie zawiera dużo innych minerałów, takich jak cynk. Odnajdujemy także ilości innych ważnych substancji odżywczych, jak wapń i magnez. Podczas gdy nie powinno się polegać na tym, że 'zastrzyk spermy', dostarczy nam zalecane dzienne spożycie witamin i minerałow, tak połykanie nasienia regularnie nie może zaszkodzić jako żywieniowy suplement.

Czy od spermy utyję?

Pomimo że sperma może wyglądać na kremową i nieprzejrzysta, to zawiera bardzo mało tłuszczów i niewiele kalorii. Jedna łyżeczka spermy zawiera około 5 kalorii, a średni wytrysk produkuje łyżkę stołową nasienia, co daje jakieś 15 kalorii. Z powodu obecności cukrów w nasieniu, moglibyśmy stwierdzić, że zawiera niewiele węglowodanów, ale rozważając stosunkowo niewielką objętość nasienia na "porcję" wydaje się, że jest to nieistotne w ostatecznym rozrachunku.

Skoro sperma jest bogatą w białko przekąską, pomyśleć by można, że osoby stosujące dietę Atkinsa zwariowałyby na jej punkcie. Jeśli wziąć pod uwagę kalorie spożytkowane na wykonanie seksu oralnego to więcej spalasz, niż konsumujesz. Jedyny sposób, który sprawi, że połykając spermę utyjesz jest wtedy, gdy pokrywasz wacka swojego kochanka bitą śmietaną i syropem czekoladowym.

Dodaj komentarz

Koniecznie zapoznaj się z regulaminem komentarzy.